Hrvatsko narodno kazalište u Splitu
Hrvatsko narodno kazalište Split izgradili su građani/ke Splita kao Obćinsko kazalište svojim sredstvima još 1893. godine, ne s praznom namjerom da narodu poklone pukih zabava, nego s uzvišenom namjerom da podignu kulturni hram. Današnje ime kazalište nosi od 1971. godine, a u njemu je zaposleno 288 ljudi, od čega je 162 umjetnika/ca.
U posljednje dvije godine dramski, operni i baletni ansambl te zbor i orkestar ove nacionalne kuće izveli su 24 premijere i 114 koncerata, ukupno 504 scenska programa koje je gledalo 130.832 gledatelja/ica.
Osim redovne sezone HNK Split realizira i dva festivala: Marulićeve dane, festival hrvatske drame i Splitsko ljeto.
Udruga Riječi/Prave/Predstave
Udruga Riječi/ Prave/ Predstave provodi prvi sustavni projekt edukacije djece kroz kazališnu umjetnost u Hrvatskoj. Ideja je da se pomoću glume i glumaca/ica u formi kazališne predstave mladi ljudi i djeca informiraju i obrazuju o složenim društvenim problemima s kojima se susreću u svom odrastanju. Tako su nastale edukativne predstave “NASILJE - za nasilje nema opravdanja!”, “DROGA - Reci drogi ne!", “ROĐENJE - kako sam došao na svijet?”, “MATEMATIKA - ah ta matematika” i “TELEFON - Halo, tko i zašto telefonira?!”. Predstave rađene po Thearto metodologiji igraju dvoje glumaca u učionici, bez scenografije i razglasa, a traju do 45 minuta. Idejni začetnik i redatelj predstava je glumac i redatelj Zijah A. Sokolović, Ambasador dobre volje za toleraniciju i nenasilje UNDP-a. Predstava “NASILJE - za nasilje nema opravdanja” 2013. godine proglašena je najboljim projektom rane prevencije nasilja u Europskoj uniji.
MAMFORCE (Spona komunikacije)
MAMFORCE© je inovativna metoda promjene organizacijske kulture koja podržava razvoj radne klime bazirane na otvorenosti , povjerenju, pravednosti, različitosti i uključenju. Uz primjenu odgovarajućih mjera omogućuje se zaposlenima odgovorno obavljanje različitih životnih uloga – radnih, roditeljskih, obiteljskih, prijateljskih, odnosno ukratko privatnih i poslovnih. Dodatno, omogućuje se i nesmetani razvoj karijera zaposlenih majki koje često zbog nemogućnosti usklađenja obaveza, ali i zbog stereotipa poslodavaca i okoline ne iskoriste svoje pune radne potencijale. Tako gubimo svi - pojedinci, tvrtke, država. Takav trend želimo promijeniti. MAMFORCE u Hrvatskoj provodi tvrtka Spona komunikacije.
Projekt podržavaju: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta i Ministarstvo poduzetništva i obrta.
Projekt financira: REC (Rights, Equality and Citizenship) program Europske komisije
Trajanje projekta je dvije godine, a projekt je započeo 1. siječnja 2016. godine. Vrijednost projekta je 437.172,29 EUR, s tim da Europska unija sudjeluje s 350.000 EUR.